Zeynossunannisi Merhabalar kizlar 4 ay 27 gunluk kızım birkaç gün sonra 5 aylik olacak ama 7 aylik dogdu ne zaman oturur ve ek gıdaya geçer bide çok zayıf 4 kilo ne yapmam gerekiyo prematüre anneler yardımcı olur musunuz
cemre_-34 Zeynossunannisi yanı smdi söyle bisey var kav haftalık doğdu ve kaç kg doğdu ona bakarlar gelişmiş yaşına yani bnmkisi 31+5 dünyaya geldi 2 ay geriden gidiyoruz 7 aylık en dünyaya geldi şuan 10 aylık ama gelişmiş 8 ay oluyor mesela kilo alımı doktor takibinde sknti yksa takıntı etmeyin en kötü mama takviyesi yapılır
Srpslk Zeynossunannisi ya hiç üzülmeyin zayıf diye doktor takibini yapın ek gıdayı neyi ne zaman verxeginizi söylüyor hep. Malesef benimkide zayıf 15 aylık olduk 8 kg acayip hareketli henüz yürümedi ama hiç durmhyor zamanı gelince hepsi oluyor strese girmeye gerek yoo otururda yururde inşallah ben zayıf desemde doktoru doğum kg göre normal diyor önce herşeyi yerdi bı dış basladi üç aydır doğru dürüst bişi yemiyo sürümde yaramıyor sanırım.artik hiç kg almıyor. Zor bebekler zorlu süreçler ama sağlıkları yerinde olsun elbet buyucekler hiç kafaya takmayın benimkide 7 aylık doğdu bu arada
Adagrldk Zeynossunannisi bizde 7 aylık doğduk 5 aylıkken ben tadımlara başladım zaten 6. Ayına kadar tadımlara sürdü sonra ek gıdaya tam olarak başladımm. Bence hiç üzülme 11 aylık bebeğin daha 8 kg bile olmadı kaç aydır toplasan 500 gram almadı ama doktorumuz bir sıkıntısı yok dedii kilo en son takılacağın şey olsun
kirmizibasliklikiz_ Zeynossunannisi benim cocuklarim da 7 aylik dogdu 31. Haftada. Yani zamaninda giden seyi oldu gitmeyen seyi oldu degisiyor. Bebegin kilolu olmasi marifet degil saglikli olsun yeter. Kilosunu dert etmeyin kendinize
Adagrldk Zeynossunannisi ilk başlarda bir tatlı kaşığı ile başladım kış zamanlarıydı zaten bal kabağı havuç gibi kış sebzeleri yle başlamıştımdaha sonra git gide arttı yani zaten anlıyorsunuz ne kadar yiyeceğinii
aydangok Zeynossunannisi benimki de 34. haftada doğdu ama 30. haftayla uyumluydu 1550g. Düzeltilmiş yaşı 7 ay 10 günlük sadece 6600 gramız. İlk 2-3 ay güzel alıp sonra aşırı yavaşladı. Bünyesi böyle demek ki. Ek gıdadan sonra da kilosunda gözle görülür bir değişim olmadı. Düzeltilmiş 1 yaşında 7.5 kg olsa yeter
Zeynossunannisi aydangok ilk ay iyi aldı diğer aylar yavaşladı 3.ayda meme reddini aşamadik emmeyi bıraktı bende 1 ay sagdim anne sütü alsın diye ama sütüm kesildi stresten kolik ve zor bir bebek şimdi sadece mamayla devam ediyoruz
rabiaddc17 Benim bebeğim de 7 aylık doğdu. Hiç takmayın prematüre bebeklerin sıkıntısı zaten kilo alamamaları. Bebeğime de anne sütünden daha çok mama ver diyenlerde oldu ama doktorumdan başka kimseyi dinlemedim. Önemli olan onların sağlığı🙏