GiybetReis merhabaa, evet denge bisikleti var kizimin
2 yas dogumgununde almistik. 1 2 ay sonea da scooter aldim. Şimdiki aklım olsa 1 yaşındayken alirdim. Çünkü geçen seneye nazaran bir seyler denerken korkuyor.
Bisikletle ne yapıldığını, neden yapıldığını, niye binildığını çok anlamadi bence genel olarak. Birkaç gün önce bisiklet parkuru na götürdüm. Orada bir aydınlanma geldi ama..ilerleme oldu😌 scooter hala manasız geliyor. Evde 2 adım gidip bırakıyor.
Disaridayken ya çocuklarla top vs oynamak istiyor ya parkta vakit geçiriyor. O yüzden dışarıya çıkardığında da biraz binip bırakıyor. Genel olarak bisikleti daha çok sevdi ama Scootera göre. Ben ikisini de aldığıma pişman değilim. 😇 Paten gördükçe heves ediyor mesela. Bir indirim denk geldiğinde şimdiden onu da alıp bir kenara koymayı düşünüyorum