Alperin_annesi Kızlar bu durumu yaşayan var mı geçici mi bilmiyorum dün aşı oldu dündendir neredeyse doğru düzgün emmedi
Leylasiva Alperin_annesi bende olmuştu iki gün mahvoldum sekilden sekle giriyorum zorla veriyordum geçer inşallah
Deletedmom83610 Alperin_annesi ates yapti mi sizde bizde 2 gun yapmadi 3.gun ates var acaba aşıdan mi baska bjsyden mk
basaksahinx basaksahinx 2. Ay aşısı ile bende rota oldum 3 aşı artı rota ama aşırı uyku hariç bir yan etki olmadı
Alperin_annesi basaksahinx acaba başka bir sebebi mi var o zaman . Bilmiyorum çok üzgünüm yaa memeyi bir türlü almıyor 😥
Alperin_annesi Leylasiva ayy sonra geçti mi canım ? Mamaya da dayanmak istemiyorum alışacak diye korkumdan 😥😥 şuan karnı gurulduyor 😥😥
Leylasiva Alperin_annesi çok şükür geçti mamayi kaşıkla verin yada şırınga rahatlığa alismasin mememizi tutsun
Deletedmom83610 Alperin_annesi devlet hastanesi takipliyz ozel hastane yok doktorundan malsf numarası yok 😔