Benim ki 5aylık olacak hala öyle. Aç ama meme verince ağlıyor. Ben de dikkatini dağıtıyorum oyuncaklarıyla oynuyoruz balkona çıkıyoruz son çare kucağımda biraz sallıyorum uyku pozisyonunda uyur gibi olunca emiyor. Yani çok acıkınca mecbur kendi istiyor sabretmek gerekiyor mamaya sakın başlamayın atak zamanları geçicek bugünlerde 🥰