Merhaba arkadaşlar,
Eylül ayında kısmetse işe başlayacağım. Öğretmenim. Süt iznimi kullanabilirsem 1,5 saat erken çıkabileceğim ve mesaim de 9-13.30 gibi bir şey olacak. Aynı zamanda öğrencimin annesi olan, daha önce ikiz bebeklere bakmış bir hanımla teoride anlaştık. 15 Ağustos’ta gelecek ve birlikte 15 gün vakit geçireceğiz. Bebeğim şimdi 10 aylık. İşe başladğımda 11 aylık olacak. Bana çok düşkün ama sıcakkanlı da bir bebek. Kendisiyle içten ilgilenene gülümser bolca. Öte yandan emmeye düşkün, bazı zamanlar kucağımdan inmek istemiyor (belki atak haftalarında özellikle). Yani kafam o kadar allak bullak ki, olumlu deneyimlere ihtiyacım var sanırım. Nedense hep en kötüsünü düşünüyorum bazen. İyi şeyler de duymaya ihtiyacım var. Sizin süreciniz nasıldı acaba? Nelere dikkat ettiniz?