Canniball Kızlar 36 günlük bebeğim 3 gündür çok ağlıyor.. gündüz çok olmasa da gece gazdan çırpınıyor resmen. Dün ağlamaktan sesi kısıldı bebeğimin çok üzülüyorum bu normal mi?