Kızlar tam kulak deliğine yakın yerde kahverengi yara gibi yanık gibi bisi cıkmıs. Acıyor diye gösteriyır. Krem sürdüm antibiyotikli.. suan icim yangın yeri gibi asırı kafaya takan biriyim böyle seyleri. Basına gelen varmı? Esim gelince direk dr götürcem.. basına gelen varmı???