Hanımlar ben çok konuşkan enerjik kıpır kıpır biriyim bu yüzden insanlar bana hemen ısınır severler konuşmak isterler vs lakin diğer taraftan fevri bir sikinti olsun hemen büyüten sürekli kafasında düşünen olayı, ne bileyim birşey de arıza çıksın off yine mi vs böyle gemileri yakan biriyim amaaam hallolur geçer vs yapamiyorum. Bir kaç yakın ark benim aksine çok sakinler olaylara karşı hayata karşı eşleriyle bir konuda anlasamasinlar buyutmezler umursamazlar bir nevi bense buyuturum üste çıkma çabam vardır yani bu davranislarimi sevmiyorum inanın sakin insanlara çok özeniyorum, az konuşan olaylara böyle bazen kayıtsız kalan tabiki mizaç meselesi ama kendimi bu konuda nasıl egitebilirim yada naparsam yapayım ben bu muyum tabiatim mi bu bilmiyorum. Sizler nasıl tepki verirsiniz genel de tutum ve davranışlarınız nasıldır? Önerileriniz varmı?