Arven-Perisi Hayatta kaybetmek de kazanmakta doğal şeylerdir bunu kendinize endeksleyin.
Her şeyde üste çıkmak kazanmak gibidir. Sürekli her konuda her şeyde kazanamazsınız. Bunu kabullenmeniz gerek öncelikle.. Tabiki kendi davranışlarınızı olumlu olarak değiştirebilirsiniz, böyleyim diyio geçmeyin. Kendinize telkin verin.
Ben sakin bir insanım.
Her olayı büyütmem, tartışmam. Çoğu insana cevap bile vermem,kaale almıyorum seni demek oluyor bu yani. Az ve öz konuşurum. Münakaşaya girmem.
Genel olarak yapım bu zaten. ☺️