Essra19 Arabayu alalı 3 yıl oldu.trafik sigortasını yaptırdığımız adam aradı bu yıl 1.900 dedi.çok pahalı değil mi.bilginiz var mı her yerde mi böyle lütfeb bilgi verin .sigorta şirketini değiştireceğiz lütfeb yardım edin
birprensannesi0208 Essra19 2800 verdik 2010 model arac için gecen yıl kamyonet geçen arabaya bile 2300 vermişken siz düşünün
Azyef Essra19 hemen araştırın internetten sizde vakabılırsınız bır ıkı siteden fıyat alın ruhsat yanınızdaysa
lilyummm Essra19 Nisanda yaptırdık bizde. Normalde kaza falan olmayınca düşüyor muhabbeti oluyordu. Geçen sene 800 liraydı. Bu sene 2000 liraya yaptırdık. Başka sigorta şirketlerine de sordurduk aynı fiyatı verdiler. Zam gelmiş.
Reyhanasya Essra19 1997 model araba ya bile dün 2800 tl çıkardı sigortam net fln da daha fazla çıkarıyor her şey zamlandı artk