Senem1234 ben ilk defa gittim, ilk gün cebeci plajına gittik, gayet güzeldi, 2. Gün Kumcağız plajına gittik, ve işk gün de buraya gelmediğime pişman oldum, çünkü suyu daha durgundu, tabi yine karadeniz dalgalıydı ama cebeci plajından daha iyiydi. Ayrıca buranın duş, wc imkanları da vardı. Ama 12 den sonra gittiğimiz için şemsiye bulamadık. O yüzden daha erken gitmekte fayda var. Onun haricinde cebeci plajında denizde baya yol katettikten sonra artık yorulacak hale geldikten sonra yüzme seviyesine geliyor deniz, ama kumcağız yine boyu aşmayan ama yüzme alanı daha çok olan bir denizdi. Plajları kumsaldı, ve deniz içi hiç insanı rahatsız etmedi yani öyle taş yosun vs yoktu biz istanbulda ağvaya da gittik ama ben pek beğenmedim ağvayı. Nerde kaldık kısmına gelince bir abla evini kiralıyormuş kiraladığı zaman kardeşinde kalıyormuş, biz de öyle bir gecelik gittik. 4 müstakil evden oluşan bahçeli bir siteydi. Biz akşam gelip sabah çıktık evde vakit geçirmedik pek ama yatağı yastığı her şeyi tertemiz hazırlamıştı abla, mutfak araç gereç vs de vardı. Yani kullanılan bir ev olduğu için rahat ettim ben. Bu arada kerpe de çok yakındı kumcağıza ama biz görmedik @Alputkan 1 geceliğine 350 ye kaldık.