Bende almak istiyorum ama fayda etmez diye korkuyorum çünkü biçok şeye yatırım yapıp hayal kırıklığı oldu bebeğim şuan tam 40 günlük gazlı bebek ve çok inat sabah uykuları çok kısa ve ağlak alsam kullanabiliyo muyum ve nasıl kullanıcam gaz damlaları vs bırakmam gerekiyor mu