Eylulycakan Merhaba kızım 7 aylık .Ateş şikayetiyle acile gittik ve idrar yolu enfeksiyonu oldugunu öğrendik.Augmentin şurup başladık 10 gün kullandık.Devam eder mi çok korkuyorum başka ne yapabilirim ? 😕