caglanurcagla doktorların grevde olduğu zamandı, iki gün sonra da kurban bayramıydı o zaman hastalandı biz normal bademcik enfeksiyonu sandık ama hiçbir doktora gösteremedik maalesef acildeki doktorlar da doğru düzgün ilgilenmedi antibiyotik ateş düşürücü verip gönderdiler . Tatilin bittiği gün pazartesi günü hemen götürdük kendi doktoruna baktı muayene etti dinledi bizi hiçbir ilacın ateş düşürücünün fayda etmediğini söyledim iştahı çok gitmemişti yiyordu biraz olsun bunları anlatınca sen bana pfapa yı anlatıyorsun dedi. Muayene etti bademciklerinin kenarları beyazlaşmış dedi lenf bezlerinde şişlikler var dedi bi ilaç verdi geçmezse iki gün sonra gel prednol iğne yapalım geçerse pfapa’dır dedi. İki gün bile dayanamadım ertesi gün o kadar kötü oldu ki yavrum ben hastaneye yatırır diye çanta hazırlayıp gittim öyle kötüydü durumu inanılmaz bir şekilde hırıltı vardı uyurken. Ertesi gün götürdüm hocam hiç iyileşmedi daha kötü oldu dedim hemen acile indir o iğneyi yaptır dedi. İğneyi yaptırdık üç dört saat sonra hiçbir şeyi kalmadı tamamen iyileşti. Doktor o iğneden sonra iyileşirse teşhis koyarız demişti. Böylelikle teşhis konuldu. İğneden sonra iyileşmesine çok şaşırdık hiç böyle bir şey duymamıştık o güne kadar. Diğer ay tekrarlayacak dedi doktor tekrarlanmaması için ne yapmalıyım dedim hiçbir şey yapamazsın dedi çözümü bademcik ameliyatı dedi. Seyrine göre o seçeneği de değerlendirmeyi düşünüyoruz. İkinci atağında da başka bir şehirdeydim , başka bir doktora götürüp durumunu anlattım o da aynı şeyleri söyledi bir ilaç verdi düşmezse ateşi gel dedi ertesi gün tekrar götürdüm bu kez prednol ampülü kırıp içirdiler bu kez 6-7 saate düştü ateşi direkt kana karışmadığı için sanırım daha uzun sürdü iyileşmesi.