Nesrincente cok güzel olmuş cnm ben beğendim ,baya emek vermissiniz… Bende seviyorum , dantel ,lif , makinede birseyler dikmeyi cok istiyorum ama biraz zor ya yada ben bilmedigimden mi zor anlamadım, annemde yapar teyzemde . onlar dikis evlerine kursa gittiklerinde ögretmısler… siz nasıl ögrendiniz cnm…