Hasret67 ben de yaşadım.sebebi ,spinal yapılan ameliyatlarda iğneyi yaparken anestezist kaçak yapıyormuş yani omurilik sıvısı kaçağı oluyormuş .minik bir damla bile olsa o , beyinde çökme meydana getirirmiş.onu yerine koymak da bedenimiz için zaman alırmış.o yüzden baş ağrısı ya da omurga boyunca ağrı olurmuş .bol su için vs bundan deniyor yani .baş ağrısı çoğu kişide oluyor ama omurga ağrısı nadir olurmuş .benim daha beteri olmuştu .enseden başlayıp kuyruk sokumuna kadar tutulmuş gibi bir ağrı ama anlatılmaz bir ağrı .dik duramıyorsunuz.ancak yatınca hafifliyor.bebegi öyle emzirdim.kahve falan kâr etmiyor .on beş gün sürdü benim .anestezistin iyi değilmiş dediler sonra bana .geçmeyecek diye korkmuştum .serumla ağrı kesici aldım üç gün .