Bu aralar çok sağlık postu açtım mazur görün beni 😔 oğlum 23 aylık. Boğaz enfeksiyonu için antibiyotik kullanıyor. 48 saati geçti ama hala ateşi yükseliyor bu normal mi? Doktor kullanmaya başlayinca iki gün daha ateslenebilir demişti. Sizin bebeklerinizin atesini antibiyotik kullanımı ne kadar sürede geçirdi?