Arkadaşlar bebeğim 12 gün yoğun bakımda kaldi orda da hep mama verdiler her gün emzirme yoktu şimdi eve geldi yeterince sütüm var ama yinede mama istiyor mamayi yemeden uyumuyor aslında fazla geliyor mama çünkü mamayi yedikten sonra çoğunu kusuyor ama mama yemeden de uyumuyor sizce neden benle doymuyor mu mama fazla mı geliyor?