Merhaba anneler deneyimlerinizden faydalanmak istiyorum . Bebeğim 10 günlük göbeği düşmedi henüz 2 gündür hafif kenarlarında kanama oluyor ama duruyor hemen. Yıkamadık hiç bebeği ve bezi de bağlarken alttan bağlıyoruz yani kuru tuttuk . Doktora götürmeye gerek var mı acaba