Sudee96 Ay benim hiç olmadı ömrümde adet sancım doğumdan sonra aşırı ağrılı geçiyor sezeryan oldum bu arada 7,5 ay önce var mı benim gibi olan
Deletedmom_22 Sudee96 benim regl her zaman sancılı gerçerdi. Doğum yaptım , regl olduğumda hiç yoktu şaşırmıştım açıkçası, ama bu uzun sürmedi tabi 1 sene sonra tekrar geldi regl sancısı 😫
Deletedmom_109 Sudee96 benim aynen böyle oldu. 2.5 senedir acılar içindeyim öncesinde adet olacağımı bile anlamazdım
Teemo07 Sudee96 benimde şiddetlendi dogumdan sonra. Ama tam 1 sene sonra tamamen geçti. Daha rahat geçiriyorum son zamanlarda.
Merosat Bende hiç adet ağrısı yaşamadım fakat doğumdan sonra anladım milleti. Bende de birkaç ay oldu sonrası eski düzendeydi
Sudee96 Deletedmom_22 o zaman herkes kendi düzenine dönüyor galiba. Ama bende doğumdan sonra sancısı olanın geçiyor diye duyuyordum hep 🤔
Merosat Sudee96 düzelir inşallah ben doğum yapalı 11 ay oldu son 3 4 aydır ağrım yok hiç. Ama ondan önceki aylarda da ağrı her ay dahada azaldı
Deletedmom_22 Sudee96 bende geçiyor diye duyuyordum çoğundan ama benimki 1 yıl idare etti çok güzel geçti ağrısız, sonra yine başlandı 🤷🏻♀️Anlamadım bende Çoook sancı olup da dayanamıyorsam ağrı kesici içiyorum