Bebeğim 5 aylık ateşi sabah 8.30 da 37.7 oldu 1 çay kaşığı calpol verdim saat 10 da baktım 38.4 olmuştu ılık suda yıkadım şimdi 37.7 olmuş uyuyor şimdi uyandığında fitil mi atayım şurup mu vereyim evde dolven de var hangisini vereyim ilk çocuğum ilk defa ateşleniyor ne yapacağımı bilmiyorum . Evde paranox S fitil var hepsini mi atıcam yarım mı ?