yagmursen Sevilay37 telsizler de güvenilir değil, basitçe bir radyo ile bile üst komşumuz sizin evi dinleyebilir. Ben kamera kullanıyorum. Sadece uyurken açıyorum onun dısında kapalı. Bazen sessizce uyanıyor üzerine örtü cekiyor görüntü olmasa görmem mesela
la_leomer Sevilay37 malesef kamara olarak pek bilgim yok benim bahsettim normal kamera her odaya takın esinizde sizde takip edersiniz evinizde bebeğinizde güvende olur
Sevilay37 GSevilay65 telefonda arka planda açık kalıyor mu donma veya başka uygulamaya girince kapanıma oluyor mu
Birkedibirbebekkkk Sevilay37 kablosuz degil prize takarak calisiyor telefon kablosu gbi ama uzun bir kablosu var. Goruntu kalitesinde ses kalitedide gayet iyi.
Birkedibirbebekkkk Sevilay37 baska yere gidince tasiyabilirsin sadece priz yeterli. İnternet baglantisi olmadan calisiyor cunku.