GokcenD ya biz de 4 aylık olmak üzereyiz. Sadece anne sütü alıyor ama az içtiği için bu sıralar sütüm baya azaldı. Önceden sağdığımda daha fazla gelirdi şimdi maksimum 90 cc görüyorum. Mama verdik bir kere bünyesi kaldırmadı hepsini kustu. Mama vermeye de cesaret edemiyorum. Çünkü gece kustuğu için tüm gece emmek istemedi aç aç uyudu 🥺 kilo alımı yavaşladı. Önceden 120 cc bile içerdi 2 aylıkken neden böyle oldu anlamıyorum. Bazen 60 cc içip doyuyor