Adı lazım değil bebeğe gaz yapacak bir meyve yedim ve öğrendiğim kadarıyla yiyecek 2 saate süte geçiyormuş. Acaba diyorum iki saat içinde acıktığında mama versem daha sonra o sütümü sağıp emzirsem gazın bebeğe geçmesini engellemiş olur muyum? Normalde yediklerme çok dikkat ediyorum ama çok fazla canım çekti ve dayanamadım yedim😐😐