QueenMommm Benim kızımda da bir katı bi sulu ishal oldu. Mukusluydu aynı zamanda. Yemek yerken kaka yapıyordu. Sürekli alt değiştirdim. Yaklaşık iki hafta sürdü. Ama tabi bu süreçte doktora da gittik. Gaita testi verdik enfeksiyonel bir durum var mı diye. Yoktu şükür. Su kaybı yaşamış mı diye fiziksel bir muayene de yaptı doktor. Maflor probiyotik kullanıyoruz halen. Son üç dört gündür kaka sayısı azaldı katılaşmaya başladı. Bence önce bir doktor muayene etsin, gaita testi verin. Kızımın bir önceki ishalinde diş mi acaba diye şüphelenmiştim, amip çıkmıştı gaitada. Antibiyotik kullandık o süreçte. Çok kötü bir kokusu vardı, sarı asitli gibi bir kaka yapmıştı o süreçte