Afrodit stella kanamanız ve akıntınız bittiyse tamamen dr danışıp girmeniz daha sağlıklı olur. Çünkü kanama bitse dahi gelen diğer akıntıda sorun yaratıyormuş öyle söylemişti doktorum
1Beybiletto stella riskli bence az kendinizi düşünün enfeksiyon kaparsaniz ciddi boyutlara kadar gider..
Morcivert061 stella doktora danışmak daha faydalı ben sezeryan olmustum 20. Günde girmiştim. Ama her doğum bir değil o yüzden dikkat et
Kuzeymommms stella tampon takılmaz ki benim 40 günde bile rahim çok açıktı enfeksiyon kaparsanız çok tehlikeli olur dikkat edin
Morcivert061 stella ben denize girdikten sonra doktora muayeneye gitmiştim O zaman söyledim. Güldü dikislerin zaten kapanmış sorun yok demişti. Zaten temmuz ayiydi. Ondan sonr ahep gittim
Glsh13 stella bende 40 cikamdan denize gidecektim doktorum dikislerini gormeden bisey diyemem demisti bende riske atmamak icin gitmedim ama 40.gun girmistim denize
stella Glsh13 @Sapsikanne doktorum mayonu sık sık değiştir ıslak kalma dedi girdim ben de. Ama normalde 40 gün onermiyormus
Sapsikanne stella doktor 40 kontrolüne kadar deniz havuz yok demişti enfeksiyona açıksınız şu an ben girmezdim
Sapsikanne stella evet bana da yasak demişti ama ben zaten Ocak ayında doğum yaptım o yüzden sorun yoktu ki bebeğim o kadar zordu ki bırak denizi tuvalete gidemiyordum duş desen haftada bir😔