Yagmurildnzz 2 gündür bebeğim sadece poposuna uyarı verince kaka yapıyor hep böyle mi olacak korkuyorum
eylul19 Yagmurildnzz alıstırmayın bu duruma .sonra kendısı yapmaz ısınız daha da zorlasır.kabız mı suan .kabız ıse doktora goturun.anne sutu alıyorsa ztn 10 gune kdr normal yapmaması
1Beybiletto Yagmurildnzz sürekli yaparsanız aliskanlik eder kendi yapmayı öğrenmez doktorumuz öyle demişti
simiyyy Bağırsakları tembelleştirirsiniz sonra bi bakmışsınız çocuğunuz artık uyarı vermeden kaka yapmıyor.
AyseNr01 Zorlansın bırakın ıkınsın biraz. 1 çay kaşığı zeytinyağı içirin. Baktınız çok fazla acı çekiyor doktora goturun.