Yagmurildnzz Aptamil kullanıyorduk bebeğim 1 aylık ama aşırı gaz yapıyordu şimdi hipp marka mamaya geçtik bu seferde bebeğim kabız oldu bu durum geçici mi acaba mama değişikliğinden mi
Busra020 Yagmurildnzz hip bizde de mama yapti aptamile gecmistim o da aşırı gaz yapti bi sefer de sma kullaniyorum