Yirmi yedi aylık oğlum kakasını çişini yaptıktan sonra söylüyor. Karşıma alıyorum güzelce anlatıyorum dünden beri hadi dedim bez takmayayım gece çiş yapmış kalktım üstünü değiştirdim. Sabah da tam uyanıyoruz kaka dedi ve dediği an yapması bir oldu yatağa kaka yaptı. Arkadaşlar hazır değil mi demek oluyor bu ? Çok zorlamak da istemem çocuğumu daha sonra mı bıraktırsam yoksa herkeste ilk başta böyle mi oluyor bezsiz devam mı etsem ?