Ozlem2904 Hanımlar 7aylik bebeğim evde fan var tek zibinla yatiyor ama başı çok terliyor yatakta sürekli yerini degstriyorum ipislak oluyor bildiğiniz.ne yapabilirim bu kadar terlememesi için yada daha rahat uyumasi için
eylul19 Ozlem2904 evet malesef benım bebegımde asırı terleyen bı bebek yaz kıs hemde.vucudu benek benek ter damlası oluyor resmen ustunu ılla uyurken degıstırıyorum hasta olmasın dıye sırk su oluyo zıbını .saclarını her uykudan uyanınca kurutuyorum yada dus aldırıyorum