Tam sizin yaşınızda doğurdum ilk çocuğumu 28 yaşında anne oldum . Oğlum şuan 27 aylık iki buçuk aylık hamileyim. Sizin gibiydim burada post falanda açtım hatta yapmalımıyım diye . Kimseye sormayın derim kendinize sorun . Maddi manevi hazırsanız yapın . Benim etrafımda 35 yaşını geçmiş ikinci çocuğuna hamile kalamayan çok bayan vardı onlar hep kafamla oynadı birazda oluyorken yap sonra yaş ilerledikçe olmuyor sıkıntılar artıyor dediler . Birde zaten 30 yaş az bir yaş değil ve yaş gittikçe tahammül düşüyor . Ben kendime ikinciyide doğurup sağlıkla büyütüp 35 te unumu eleğimi asmış olmayı çocukların sadece okula gönderen anne telaşesi olsun üzerimde diye yapmaya karar verdim . Tamamen yaştan dolayı . Tavsiyem oluyorken yap bence . 20 lerinde olsan daha aman 30 gibi yaparsın derdim ama bence yap 🌸