Ben ilk yaş gününde resimli magnet yaptırmıştım ve amigurami anahtarlıklar yapmıştım onları paketleyip üzerine etiket çıkartıp zimbalamistim herkes çok beğenmişti 10 Ağustosta 2 yaşımiza giricez kavanoz maması şişelerini atmamistim onların kapaklarını boyadım stikr cikarttiricam çiçeklerle vs suslicem içerisine renkli şekerler koyicam