Tam meme ucu yaralarım iyileşiyor diyordum ki oğlum memeyi ucundan emmeyi istiyor. Tekrar artmaya başlayacak yaralarım diye çok korkuyorun. Tüm kısmı ağzına veriyorum itiyor bağırıyor ve yine meme ucuna ağzını kaydırıp tutuyor. Ben çıkarınca ağlamaya başlıyor. Önceden bu kadar uca kaydırmaya çalışmıyordu ağzını. Sadece yorulunca yapıyordu. Ben memeyi ağzından çıkarınca ağlamıyordu. Bu meme ucu emme alışkanlığını nasıl ortadan kaldırabilirim öneriniz var mı? Şu an 24 günlüğüz ve iki gündür sürekli ağlıyor. Hiç susturamıyoruz. Sanırım kolik bir bebek olma yolunda ilerliyoruz 😭