Kizim agustosta uc yasinda olacak pazartesi itibariyle bezi cikardik , ilk gun hepsi kacti sonra bir iki lazimliga yapmaya basladi yavas yavas soyluor fakat dun sabah uyandigindan sinra 11 gbi cisini yapti birdaha ne kacirdi ne lazimliga yapti gece 9a kadar bukadar uzun sure tutmasi daha dogrusu tutabilmesi normalmi, kakayida 2gundur yapmiyor ? Bukadar uzun sure tutunca yapsin die bende cok israrci olup cik sik oturttum oda dogrumu emin degilim, Boyle seyler yasayanlariniz varsa nasil ilerlediniz bilgilendirrmisiniz beni?