Kızlar bebeğim ağzıında birşeyler varmış gibi harekat ettiğinden ve genzi dolu olduğundan dr gaviziscon infant yazdı onu kullandığımızdan beri yada bana öyle geliyor belkide hastalığından dolayı eskiden emen bebeğim artık emmek istemiyor. Kendini ağlayarak çekiyor yada 2 - 3 dk da bırakıyor. Dün gecede sürekli uyku halinde idi meme ile yemedi. Uykulu Biberonla anne sütü verdim onuda iştahsız içti hemen uyudu. Sabahta memeyi kabul etmedi. Uyudu tekrar. Eskiden böyle değildi bebeğim dr a götürsem bu iştahsızlık ile ilgili birşey yapabilir mi. Memeden tamamen koptu🤦🏻