Elmas16 Cansualisa düşmedi bugün görürdük doktora orda düşürdüler boğazları şişmiş 😔 ilk gün aşıdandır diye düşünmüştüm ikinci günde olunca götürdük
Elmas16 Cansualisa çok sağol aynen öyle dedi doktorda. Verdi zaten onsuz geçmiyor ki bi yandan korkuyorum yararı olduğu kadar zararı da oluyor ilaçların ama mecbur kalıyoruz işte. Anaokuluna gittiğinden beridir 3 oldu bu
Cansualisa Elmas16 geçer kuzum böyle böyle büyüceklerrr 4 günden fazla verme hiçbişicik olmaz kutucuğa tavuklu yoğurt borsası da çok iyi gelir 😍
twobabymommas kivirciginannesi Evet kızım 4 yaşına girdiğinde yaptırdık tarihini kaçırmayın sağlık ocağı ile bir görüşün🙏🏻