Rabia06_ bizde birkaç gün önce olduk aşıyı. Gece 37.8 i gördü çok sıcaktı özellikle kafası. Sakin olun geçiyor. Sabaha karşı hiçbir şeyi kalmamıştı. Ben bol bol emzirdim anne sütü şifadır. Birde ılık bir duş aldırın. Biz birde nolur nolmaz ağrı kesici ateş düşürücü şuruptan 1 çay kaşığı vermiştik. Bizde pembe parol şurubu vardı onu verdik. Calpol varsa o da verilir. Ateş dışında bir sıkıntısı olmadi, ateş de uzun sürmedi zaten.