Merhaba kızlar oğlum 10 aylık son 1 haftadır uyku gerilemesi yaşıyoruz normalde 10-10:30 gibi uyuyan çocuk iki gündür gece yarılarına kadar uyumuyo kalkıyo oturuyo beşiğinden inmeye çalışıyo enerji patlaması yaşıyo resmen 10. ayda böyle bişey yaşayan var mı geçici mi ben de çok yoruldum çünkü hayır ben yoruluyorum o nasıl yorulmuyo aklım almıyo
lütfen beni rahatlatacak biseyler yazın. 😴🤭