Bir tane oğlum var cinsiyeti fark etmez ama birde kızım olsa güzel olur diyorum 2. de düşünüyoruz ama 3sene sonra falan. Sizin de deniyimlediniz daha hamile bile olmadan 2. lerin cinsiyetinin doğru cıktığı oldumu. Mesela alnının orTasında morumsu çizgi olursa peşi erkek olurmus. Böyle şeylere inanmam asla ama çok merak ediyorum😂😂