Çok nadir 120 içiyor normal mi bilmiyorum avent biberon kullanıyorum başlığı hala yenidogan zor çekiyor yavaş gidiyor yoruluyor ondan olabilir mi evde chicco vardı ona da alışkın değil ayarlanilabilir akış ayarlı başlığı hızlı gidiyor ondan da tıkanıyor avent başlıkları 150 tl olmuş ya :( hediye geldi bir kere kullandım artık başka biberonda çok kabul etmiyor