Sinemolojib gaz damlası kullanıyorum kilo alımı gayet iyi dedi doktorumuz 3050 gram doğdu dün gittik şuanki kilosu 3600 olmuş 17 gün oldu bugün doğalı kilo aldığı için mi ne bilmiyorum ama çok ıkınıyor kıpkırmızı oluyor korkuyorum bende gazını çıkartamıyor yada kakasını yapamıyor bugün sadece 1 defa yaptı kakasını malesef 🥺