Norveckizi cok konu acmadigim icin cok sikinti yasamiyorum😜
Actigim konular genelde saglik uzerine ve cevap alamiyorum🥲
Yer imlerine ekleyince hemencicik bulabiliyorum🤗
Oy oy oy, Allah saglicakla kavusmanizi nasib etsin
Ben de senin gibi dusunuyordum, yavrunu gorunce dunya duruyor,
Ay ne guzel biseydir o ilk bulusma, bak gozlerim doldu…