48 günlük bebeğim var ve inanılmaz derecede zorlanrak gaz çıkarmaya çalışıyor bu yüzden son 3 gündür uyuyamadı en son dün gece hastanede fitille gazını çıkarttık rahatladı ama hala gazı var ve ben fitil dışında gazını nasıl çıkartırım kakasını nasıl yaprırırım neler yaptınız yardım edin