Duygu0707 emdikten sonra gazını mutlaka çıkarmalısın. En iyi yöntem sırtını vurmak ama nazik değil :) ben enaz 60 a kadar sayıyorum kendini böyle ayarlayabilirsin. Birde kafası vücudundan bi tık yüksek olmalı ister reflu yatagi istersende yastık koyabilirsin. Yastığı sadece baş altına değil vücut yarisina kadar. Yani dikey olacak.