Arkadaşlar selam, bebeğimin bir anne yani beşiği var 7 aylık olacak hep beşiğinde yattı yatak odasında bana yakın olarak.. birde küçük bir odamız var orayı giyinme.odasi olarak kullanıyorduk yatak odası sikismasin diye dolabımizi oraya koyduk ozaman bebeğimiz yoktu daha.. şimdi orda birde daha büyük acilabilen beşikler varya onlardan aldık( tecrubesizlik keşke almasaydik) birde o odada kızımın dolabı var birde biri gelince yatması için tek kişilik yatak var (böyle sayinca baya bişey sigmis aslında 😂) neyse ben istiyorum ki dolabı yatak odasına geçirelim, kızın yatağını açalım buyuk olarak kullansın çünkü yürümeye başlayınca kalkıp aşağıya atlar Allah korusun yüksek çünkü.. o odayı tamamen çocuk odasına çevirelim istiyorum.. eşim de inatla dursun dolap nolacak çocuk ne anlayacak odadan zaten salonda oynayacak bir tek yatmaya gider odasin vs vs beni sinir eden cümleler kuruyor işte dolabı boşaltmak kolay mı bissurur eşya var onları boşaltıp dolabı sokup tekrar yatak odasına yerlestirmek çok zaman alır çocukla nasıl yapacaksın o işi bende çalışıyorum vs diyor.. ama ben kafaya koydum o odayı kızımın odası yapacağım da bu yaz tadilat vs olacak Ağustos Eylül gibi evin içinde.. asıl sormak istediğim bu oda kavramı ne zaman olur seneye yazın yapsak kuzum 1 buçuk yaşında olacak ozaman geç mi kalırım bilemedim. Yani yatağı var orda 1 yaşında ayiracag.orda yatar kendi ama bilemedim sizce?