1sincaptanesi Dün test yaptım pozitif çıktı 2ay 19 günlük oldu kızım sürekli öksürüyor ona da bulaşmış olabilir mi bebeklerde çıkıyor mu benim çektiğim boğaz ağrısını çekiyor olma ihtimali aklımı alıyor psikolojimi toparlayamıyorum 🤦♀️😭
NidaLina13102020 1sincaptanesi benim kızım ilk covid olduğumuzda 35 günlüktü çok korkmuştum ağlamıştım ama hicbirsey olmuyor merak etmeyin bebekler daha kolay atlatıyor. Eğer emziriyorsanız bol bol emzirin.
Acabaymelike 1sincaptanesi arkadaşım instagramda hastalanmayan çocuk diye bi hesap var ona bi bakmanı öneririm birçok bebek çok kolay atlatmış sarımsak kürü ile Bizde geçirdik 1 yıl oldu ama benim bebeğim 2 yaşındaydı biraz daha büyüktü bol bol emzirmiştim
Acabaymelike 1sincaptanesi emzirme kampı falan bisürü yazısı var bi incelemeni tavsiye ederim Ama kendini üzme hemen atlatır o 💕
Atahaninannesipnr 1sincaptanesi canım 2 haftadır pozitifim 2 ay 20 günlük bebeğim çok hafif gün de 2 3 kere oksurugu var hiç bisey olmuo merak etme ama d vitaminini falan ihmal etme bol.bol besle canını sıkma onlar çok kolay atlatiyor ilk gün biraz huzursuzdu oğlum hafif atesi cıktı calpol verdim şuan ben hala pert gibiyim o gayet keyifli :) allah şifa versin biran önce
1sincaptanesi NidaLina13102020 annemlere gelmiştim sürekli hastalıkla geçti şimdi bu çıktı bebeğe annemler bakıyor açıktıkça getiriyorlar korkuyorum fazla yakın olmaya şimdi de öksürüp durdu aklım çıktı annem de ciğerleri gelişiyor korkma diyor gel de korkma
Burcingultekin 1sincaptanesi öksürmekle değil ki ağlamakla açılır ciğerler yani doktor öyle söylemişti
1sincaptanesi Sadece 1 kişi görüp yanıtladı yaşayanların tecrübelerine ihtiyacım var neden kimse görmüyor
Atahaninannesipnr 1sincaptanesi âmin canım.ben çok ağır atlatıyorum sana tavsiyem umca kullan hemen toparlio emziren annelerde icebilio
1sincaptanesi Atahaninannesipnr benim de ağır sanırım çünkü uyku bile uyuyamıyorum vücut ağrısından bir de hemoroid var çabası kurban olduğum Rabbim veriyor
Atahaninannesipnr 1sincaptanesi bnm de öyle bacak ve topuk ağrısından yatamıyorum resmen vitamin kullan mutlaka ilk 3 gün maske takip emzir bebeği ben yeni yeni kendime geldim allahım kimseye yasatmasin çok geçmiş olsun tekrar
1sincaptanesi Burcingultekin ben de öyle biliyorum korkmamam için öyle dedi çünkü hiç susmadan ağlıyordum aralıklarında bilgi verdim emzir ateslenirse parol ver dedi