Sporty Mdhaaa her bebek farkli tabi bizde pisik yapti hepsini bitiremeden attik ama e bebek soyle bir garanti veriyor kullanin eger sikinti yasarsaniz goturup para iadesi alabiliyorsunuz .
Eminegokhan Mdhaaa bebekten bebeğe değişiyor canm oglum 2 aylık molfix canbebe kullandk pişik yaptı baby me kullanyoruz suan çok memnunuz pisik falan yapmadı
Ataalp2 Mdhaaa bende kullandım sorun yapmadı sonra indirimden aldığım prıma ya döndüm ama yıne kullanırım onu
E123 Ben baby me ile başladım canım 17 günlük bebeğim şimdilik memnunum canım biZe alırken dediler ki pişik yaparsa palet açılmış dahi olsa alırız değişim yaparız dediler :)