Annem bugün oğluma haddinden fazla akşam yemeği yedirdigi için (barbunya) gecenin 2 sinde çocuk ne varsa çıkardı ki 20 aylık ama 3 aylıktan beridir hiç kusmadi. Komple çarşaf değiştir falan derken ccouk 2-4.30 arası uyuyamadi.Zaten gece boyu yine barbunyanin etkisiyle olsa gerek ,kibarlastirip gaz demicem çünkü tam anlamiyla osuruktu çocuğumun yaptığı, gece boyu 5 dk ya bir bunu yaptı büyük insanla yarışırcasina da bı koku neyse kurban olurum onun gaz kokusuna. Ama Saat 5 ve bu seferde kaka kokusuna uyandım , dünde eskiden ne iskenceydi öyle gece kalk emzir kaka temizle uyuyamiyo insan falan diye dusunmustum. Teşekkürler oğluşum bana yine bu duyguları yaşattığın için 😄 şimdi de kendisi uyuyo benim uykum kaçtı 😭 Şimdi tüm bunları düşünürken Allah’ım 2. Çocuk nasip etme yarabbim diye dua ederken buluyorum kendimi😄