Cansu0606 Kızlar sanırım korona oldum bebegımın atesı 38 cıkıyo 1 aylık bu yuksek mı hastaneye gıtmelımıyım ne yapmam lazım acıl bakarmısınız
lceLady Cansu0606 daha çok minik göz ardı edemezdim acılcası. Bi acilden giriş yapın derim 😒 gecmiş olsun
Kubrayrl Cansu0606 0-3 aylık dönem de ateş riskli covid olmuş olabilirsiniz . Bizim de geçen hafta başımıza geldi . Geçmiş olsun