sherlock Ceylin_123 bebekler sevmez tazyik o yüzden ağlıyor. Biraz elle boşaltın geriye yaslanarak emzirin.meme reddi falan olmasın.
Ceylin_123 sherlock sıksık emsede o şekilde akıyor başka çaresi yok mu acaba birini emerken diğeri zaten kalkana akıyor
sherlock Ceylin_123 maalesef yok canım pompayla sağmak da tazyiği arttırıyor dediler. Çok acıkmadan emzirmeye çalıştım ben hep o zaman çok kuvvetli emmediğinden daha az ağlıyodu. Şimdi 4 aylık hala ara ara oluyor.
Ceylin_123 sherlock sağma ya alıştırmıyorum ozaman da mastit oluyorum sürekli o daha kötü oluyor benim için bu konuda kalkan büyük yardımcım oldu inşallah en kısa sürede geçer üstüm başım mahvoluyor